Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2019 19:31 - Колегата vmir ме кани на дуел с долни думи. Ще го отстрелям с факти.
Автор: krumbelosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1034 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 23.07.2019 08:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ето какъв коментар ми пише колегата :

5. vmir - 3. krumbelosvet - Драги глобал-либерасти.
18:01

Круме, любезното "драги" ти подхожда като на свинче звънче. Защо изтри коментара ми за Япония уж не бил в моя полза, бре путиноблизецо? Не те ли е срам поне от възрастта ти, или държиш да бъдеш запомнен като подлец, за който понятията чест, достойнство и истина са необходими само за да бъдат обезсмисляни от безсрамни мерзавци като теб? Жалка плюнка си ти и въпреки напъните ти да изглеждаш друг, с това ще бъдеш запомнен.

И ето кой мой коментар е предизвикал тия срамни думи:

13:10 - Драги колега vmir, Ще изтрия коментара ти, не защото е дълъг колкото постинга, а защото не съдържа нищо друго, освен груби заблуди.
И за да не съм голословен, и едновременно да съм кратък, ще цитирам тук най-правдоподобната от заблудите ти:

"Знаеш ли, че след ВСВ американците собственоръчно унищожиха военната индустрия на Германия и много свързани с нея граждански производства, а германците достолепно преглътнаха това „унижение”, за да изградят недостижими по конкурентоспособност индустрии само 10-15 години по-късно? Щяха ли да станат първия икономически тигър в света или азиатските икономически тигри щяха да станат такива без ангажиментите на САЩ към свободното им развитие? И щеше ли всичко това да се случи, ако бяха се петляркали като теб, че САЩ ги третира като врагове? Знам, че това не те интересува, защото излиза извън обсега на презумпциите ти."

Знам, драги вмир, знам. И отдавна имам постинг СЪВСЕМ КОНКРЕТНО по тоя въпрос. И той се основава на ЗАПАДЕН ИСТОРИК. Постингът ми е от 04.12.2015 - "Съживяване и убиване на икономики". Най-кратко, в първите години след войната дълговете на ФРГ растат, а икономиката се свива. Фалитът изглежда неизбежен. А ФРГ е витрината на Запада, срещу витрината на Изтока - ГДР. Подобно на Южна и Северна Корея. И Щатите вземат мъдро решение в 8 точки. Най-кратко, те са почти отмяна на дълговете, почти спиране на конкуренцията с немското производство, изплащане на останалите дългове с МАРКИ, ОТВАРЯНЕ НА ПАЗАРИТЕ ЗА НЕМСКИ СТОКИ и т.н. ОБРАТНОТО на това, което направиха с нас. Затова имам второ издание на тоя пост от 01.05.2017 - "Убиват ни с обратното на онова, с което спасиха Западна Германия".

Ферщеензи?

С Япония случая е още по-ясен. В твоя вреда.
И занапред преди да ме коментираш, се потруди малко повече, или ме попитай каквото не знаеш, чедо мило (син си на колежка от МЕИ, май).

Постинг: Цитат от Норберт Винер и мини-коментар
Автор на постинга: krumbelosvet

Сега съжалявам, че изтрих "разсъжденията" на Вмир за япанците. Как те достойно приели американскити бомби и войски, и не се оплаквали като мене... Жалко. Но и "разсъжденията" за Германия, позорно ОПРОВЕРГАНИ, са достатъчни.

ПП : Днес, вторник, 23.07.2019, няма да трия кментарите. Защото пред гюмето кацна едър плувец. Богат програмист, изключително интелигентен. И се разпя като отстреляните преди него. Ако не си самоизтрие излиянията, ще го изкарам на показ, че е от едно равнище с най-обикновените психо-десни тролове, лишени от IT интелект. 




Гласувай:
6



1. vmir - Прочетох, че съм бил "МАТИРАН" без да съм знаел.
24.07.2019 08:58
Не съм бил измежду топшахматистите на света, нито на България дори, но съм спечелил немалко шахматни турнири. И не мога да схвана защо слабите шахматисти с повече от посредствени умения в шаха, толкова често сънуват, че са ме матирали. Да бях на нивото на Веско Топалов или поне Чепаринов, ама за съжаление не съм и не си въобразявам, че мога да бъда някога. Как разпознавам слабите шахматисти ли - шаха е аналитична, а не лаладжийска игра.
цитирай
2. radostinalassa - Изтрил си ми коментарите
24.07.2019 14:09
Това е интересно. Ще го повторя и аз.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krumbelosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1953607
Постинги: 1158
Коментари: 3379
Гласове: 3574
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031