Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2019 09:05 - Густо, майна, Филибето
Автор: lubara Категория: Туризъм   
Прочетен: 4102 Коментари: 14 Гласове:
18

Последна промяна: 21.11.2019 09:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                    Не бях идвал дванадесет години...

image

                                          Над ж.п. гарата, булевард " Руски".

image

           
"... Да си дойдем на думата. С Ванев пристигнахме в Пловдив и веднага на лятната тераса на Тримонциум, пихме водка с половин люта чушка в чашата. Беше много изискано, за разлика от спането в една кухничка при негови познати. "

image

                                   Главната, майна, демек стъргалото! image

image

                         
Ох, ако знаеха каква армия ни защитава днес...

image


                                    Встрани от "Цар Симеоновата" градина.

image

           Альоша още си стои там горе, въпреки, че някои искат да го бутат...

image

                   
Тютюневите складове, или по-скоро част от фасадата им... image         

image

            
Ко рече, че малко съм глух..."Той беше един безобиден идиот, аз го помня – разказва в свое интервю бившият ректор на Пловдивския университет „Паисий Хилендарски” проф. Огнян Сапарев. - Смятам, че той е най-големият символ на Пловдив след тепетата. Мильо беше симпатичен идиот, докато атмосферата в Пловдив е идиотска, но не толкова безобидна.”

image

            Джумая джамия е средновековен мюсюлмански храм в Пловдив. Джамията се намира в центъра на Пловдив, в подножието на Таксим тепе. Тя e ранен османски паметник, чиято датировка е спорна — според различни автори тя е построена при султан Мурад I или при султан Мурад II.

  image

                                             Гинко, че и билоба. 
image

image

                                              На "Капана" сме.

image

                   

                       Пак там, всред живописните улички на квартал Капана.

image

                                                      Художничка...

image

                                     Голям стенопис, така наречените графити...

image

                                          Емблематичният за Пловдив мост до Сахат тепе.

image

                                               Общината на свечеряване.

                                  Ами за шест часа - толкова. Лятото - повече, живот и здраве!



Гласувай:
18



1. tikoev - Интересно ми беше да видя нещо което ...
21.11.2019 09:54
Интересно ми беше да видя нещо което виждам всеки ден, но от друга гледна точка. Хубав ден! :)
цитирай
2. lubara - Поздрави, пловдивчанино!
21.11.2019 10:09
Хубав ден и на теб! " Пловдив е различен град с различни хора", така казва брат ми, който е женен за пловдивчанка. Преди петдесет години за пръв път бях там...
цитирай
3. pitwasilew - : )
21.11.2019 10:27
Майна, и Кичука се е променил.
Поздрави и хубав ден!
цитирай
4. lubara - Поздрави, pit!
21.11.2019 10:46
Той и Кидика от майничка стана болярин...
цитирай
5. tikoev - Той и Кидика от майничка стана бо...
21.11.2019 11:10
lubara написа:
Той и Кидика от майничка стана болярин...

Няма да забравя никога онзи израз:"Ако минеш по Главната и никой не те поздрави значи не си Пловдивчанин." Не бях. Но сега ме поздравяват на всеки десет метра по Главната. Тя не е толкова дълга де, но и я няма навсякъде....:)
цитирай
6. lubara - Да си пловдивчанин си е привилегия!
21.11.2019 11:30
Да си пловдивчанин си е привилегия!
цитирай
7. ckarlet - Пловдив е в класацията на най-лю...
10.12.2019 10:21
Пловдив е в класацията на най-любими градове за мен! Беше удоволствие и аз да разгледам отново този хубав град, Lubara!
цитирай
8. lubara - Поздрави, ckarlet!
11.12.2019 07:57
Гостувах на Ася в страната на талантите, със Славето бяхме, мина чудесно!
цитирай
9. katan - Здравей, скъпи приятелю!
07.03.2020 12:47
Сега видях, че не съм написала нищо за един от най-любимите ми градове - Пловдив, Филибе, както и да го наречеш все си е той - незавравимият град!
Очаквах да видя и Арбанаси, но може би ... ама друг път:).
Поздрави, Любо!
цитирай
10. lubara - Катя, аз за Арбанаси ти пратих цял ...
12.03.2020 16:09
Катя, аз за Арбанаси ти пратих цял албум със снимки, беше преди десетина дни. Поздрави!
цитирай
11. katan - Получих
13.03.2020 11:08
и видях Арбанаси:).
Имах предвид да споделиш тук.
Поздрави на теб и спътничката ти в разходките!
Бъдете много здрави, Любо!
цитирай
12. lubara - Поздрави, Катя!
14.03.2020 09:51
Разбрах. Ще напиша за вчерашната разходка, Голямото Лако под Арбанаси! Още днес!
цитирай
13. rosiela - Голяма патаклама е било и там.
12.09.2020 16:00
На един писател са убили майка му, тютюноработничка, знаменоска, бил е 4 годишен, най - малкият от 4 деца. Той БКП-е, аз не, ама приятели сме големи и до днес. Той е на 83г., каква съдба ми е разказвал, не е истина. Да лишиш деца от майка си е ужас, когато и да е. Опердаши я там, затвори я, па я пусни да си гледа децата, а то после 13 майки са го гледали него и братята му, разказва, перипетии жестоки. Та винаги, когато гледам тези остатъци от сграда, си спомням за него. Тази убита жена е работила там.
цитирай
14. lubara - rosilia, поздрави!
12.09.2020 16:28
Дааа, лошо е това, което разказваш. Аз отново бях в Пловдив, в началото на тази седмица. За кратко се помотахме из Капана и центъра.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4575537
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19614
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031